Malá chybička, která může zásadně překazit tvoje hubnutí.

Je to spánek a nejde tady jen o hubnutí. Pokud to myslíš opravdu vážně i se svým pracovním životem, sportovní výkonností s tvojí náladou a celkovým zdravím, spánek je klíčovou oblastí, která ti pomůže k cíli.

Uvažuj logicky. Je to stejné, jako tankovat (jídlo) ve stáji Formule 1 a vyjet bez výměny pneumatik (spánek). Za pár kol protrhneš gumy a je ti naprosto k ničemu,  že máš plnou nádrž paliva (jídla). To palivo (jídlo) už nebudeš moci využít.

Až budeš příště ponocovat tak se zamysli jestli má smysl za každou cenu kašlat na spánek, dodělávat večer resty a nebo se pořádně vyspat a druhej den ty úkoly vyřešit rychleji, efektivněji a tím pádem jít dřív spát? Chápeš kam tím mířím?

Spánek jedním ze základních pilířů mého výživového koučinku, do kterého se můžeš přihlásit ZDE. Společně ho monitorujeme a klienti ode mě získají přes 20 různých tipů pro delší a kvalitnější spánek, které postupně aplikují.

Pokud se ti tenhle tip líbil, nezapomeň tenhle článek, nebo video sdílet s kamarády, který na spánek kašlou a pomoz jim ke zdravějšímu životnímu stylu.

Studie z roku 2018 je pouze jedna z mnoha, která potvrzuje, jak je je spánek důležitý, pokud chceš zhubnout hlavně z tukové hmoty. Podrobnosti najdeš ve videu.

 

 

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.