Tajný trik, díky kterému zhubneš rychleji a zdravěji.

Pokud si myslíš, že tě spasí pár hodin sporotvní aktivity, kterou bytostně nesnášíš, pak jsi na omylu.

Zrovna jsem dopsal další kapitolu připravované lekce v mém výživovém koučinku, která se týká sportu a pohybových aktivit a tak mě napadlo, že s váma sdílim její úvodní část, protože v něm vidím spousty klientů, který ke mě přišli s radou o pomoc a je dost možný, že mezi ně patříš i ty.

“Už jsme si během vysvětlení tvého plánu řekli, že sportovní aktivity jsou jednou ze součástí celodenního výdeje, který přispívá k tomu, abychom mohli rychleji hubnout, ale není tím zásadní faktorem, pokud je sport pouze tvým koníčkem.

Tou hlavní složkou je celodenní pohyb nejčastěji ve formě chůze. Patří sem ale také jakákoliv fyzická činnost – úklid, práce na zahradě a dokonce i pouhé stání spaluje kalorie navíc, proto na to pamatuj, ještě než se pustíš do jakékoliv sportovní aktivity za účelem pouhého spalování kalorií.

 

Jakou aktivitu si vybrat?

Je důležité si uvědomit, že pokud se rozhodneš dělat nějaký sport, musí to být z čisté radosti k dané aktivitě a nikoliv pro účel spalování kalorií. Sportovní aktivita je skvělým nástrojem pro uvolnění stresu, zvýšení fyzické kondice a při hubnutí skvělým stimulem pro tělo, aby ve větší míře pálilo tuky a nikoliv svaly.

Čím více bude sport zameřený na silové výkony, tím větší bude stimul pro svaly a tím méně jich během hubnutí ztratíš. Což je základ pro zdravé hubnutí. V tomto kontextu tedy vítězí cvičení s vlastní vahou, případně závažím, nebo na strojích. Pokud tě ale cvičení opravdu nebaví, vyber si jakýkoliv jiný sport u kterého víš, že tě bude bavit a díky kterému    budeš mít tendenci s ním neseknout. A jak možná už víš, konzistence je klíčem k úspěchu.

 

Závěrem

A ještě jedna poznámka na závěr. Pokud tě daná aktivita bude bavit, nebudeš mít tendenci se po tréninku odměňovat jídlem navíc a přidávat si extra přílohy. Tohle je ta největší chyba, kterou můžeš udělat. Pamatuj, že většinou spálíš mnohem méně než si myslíš, a sníš mnohem více, než si myslíš. Proto tě tento přístup může naopak dostat do fáze, kdy začneš přibírat a nikoliv hubnout. Proto je tak strašně důležité, aby byla sportovní aktivita zábavou a nikoliv trest, za který se budeš chtít odměnit.”

Pokud ti tento text “mluvil z duše” pak je velká pravděpodnost, že tě bude zajímat i zbytek. Více informací o programu se dozvíš na stránkách www.jdidosebe.cz/vyziva

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.