6 tipů, jak zhubnout bez cvičení (infografika)

Já vim, bez cvičení přeci přijdeš o svaly. Ale existuje několik jedinců, kteří k SMRTI ☠️ nesnáší pohyb. A taky nesmíš zapomínat na to, že jsou i lidé, kterým to nedovoluje zdravotní stav.

🍗 Jez dostatek bílkovin – Víš, že na trávení bílkovin potřebuješ až o 20% více energie, než na trávení sacharidů a bílkovin? Navíc tě mnohem víc zasytí. Jen to s nima nesmíš moc přehánět.

🥤 Nepij tekuté kalorie – Sladké pití (limonády, džusy, freshe, koktejly) ale také tekuté proteinové koktejly jsou velmi rychle stravitelné a tak můžeš mít brzy hlad. Proto jez pokud možno pevné jídlo.

🍅 Jez dostatek zeleniny – Určitě už víš proč. Zvyšuje sytost, stabilizuje krevní cukr, snižuje chutě na sladké a tím pádem snížíš přirozeně i příjem kalorií.

📝 Strategicky plánuj jídlo – Rozvrhni si počet jídel na den.
Neujídej mezi jídly (největší mor většiny lidí co znám) a když si chceš dát nějakou dobrotu, naplánuj to.

🌊 Pij během jídla vodu – voda před jídlem i během něj prokazatelně snižuje celkové množství snězených kalorií. Mozek dostane rychleji impuls, že už má dost.

🚶‍♀️ Choď na procházky – pokud nemůžeš, nebo nechceš sportovat, hejbej se. Jakkoliv. Procházka, fyzicky náročnější hra s dětmi, tanec apod. Protože každý pohyb se počítá a nemusíš se u všeho za každou cenu potit.

Toto jsou tipy pro hubnutí bez použití násilí (sportu). Jen ti připomenu, že nejlepších výsledků dosáhneš vždy v kombinaci výživa a sportovní aktivita plus jakýkoliv pohyb. Proto se opravdu velmi dobře zamysli, jestli neexistuje nějaká sportovní aktivita, kterou můžeš/tě baví dělat.

Pokud si ti moje tipy líbily, budu moc rád, pokud je budeš sdílet dál pomocí odkazu pro sdílení.

Líbí se ti taky tento přístup ke stravování? Pak se ti určitě taky bude zamlouvat můj výživový program o kterém se můžeš dozvědět více zde.

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.